2024-03-15 18:58 |
8 p, 595.8 KB |
Las claves del citybranding
/
Huertas, Assumpció (Universitat Rovira i Virgili)
Esta lección, centrada en el Citybranding, tiene como objetivo dar a conocer el concepto, su origen y sus principales características. También reflexiona sobre la adecuación del branding a las ciudades, debido a sus dificultades de aplicación, y finaliza con unas recomendaciones a seguir sobre cómo se debe crear y comunicar una marca ciudad. [...] Aquesta lliçó, centrada en el Citybranding, té com a objectiu donar a conèixer el concepte, el seu origen i les seves principals característiques. També reflexiona sobre l'adequació del branding a les ciutats, a causa de les seves dificultats d'aplicació, i finalitza amb unes recomanacions a seguir sobre com s'ha de crear i comunicar una marca ciutat. [...]
2010
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Abril 2010)
|
|
2024-03-15 18:50 |
10 p, 751.8 KB |
Retórica y publicidad
/
Stanojlovic, Milena
La retórica como el antiguo arte de la palabra destinado a conmover, convencer o persuadir al auditorio, ha reencontrado su aplicación en la actualidad en múltiples manifestaciones. Considerada la publicidad como un mecanismo lingüístico cuya finalidad es influir, constituye uno de los ámbitos donde la retórica plantea la aplicación de sus recursos, procedimientos y estrategias persuasivas desde la consecución de un fin determinado. La retòrica com l'antic art de la paraula destinat a commoure, convèncer o persuadir a l'auditori, ha retrobat la seva aplicació en l'actualitat en múltiples manifestacions. Atesa la publicitat com un mecanisme lingüístic té com a finalitat influir, constitueix un dels àmbits on la retòrica planteja l'aplicació dels seus recursos, procediments i estratègies persuasives des de la consecució d'una finalitat determinada.
2010
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Desembre 2010)
|
|
2024-03-15 17:40 |
|
2024-03-15 17:34 |
8 p, 646.7 KB |
La obra de McLuhan o el trabajo intelectual como provocación
/
Berrio, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En este texto me propongo realizar un esbozo de las ideas esenciales que nos ha transmitido este autor canadiense de la forma más ordenada posible. Se trata de una pretensión que no es fácil de llevar a cabo, dado que su obra constituye un conjunto intencionadamente desordenado, con la manifiesta pretensión de ofrecernos una muestra de pensamiento que vaya más allá de la racionalidad textual. [...] En aquest text em proposo fer un esbós de les idees essencials que ens ha transmès aquest autor canadenc de la manera més ordenada possible. Es tracta d'una pretensió que no és fàcil de fer, atès que la seva obra constitueix un conjunt volgudament desordenat, amb la pretensió manifesta d'oferir-nos una mostra de pensament que vagi més enllà de la racionalitat textual. [...]
2005
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Juny 2005)
2 documents
|
|
2024-03-15 17:24 |
|
2024-03-15 17:05 |
|
2024-03-15 16:57 |
|
2024-03-15 16:49 |
|
2024-03-15 16:37 |
|
2024-03-15 16:31 |
|
|
|