Últimas adquisiciones:
2016-04-19
20:18

8 p, 271.4 KB
Tecnología, libertad y privacidad / Roig Batalla, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
La tecnología garante de la privacidad, llamada PET o Privacy by design, está llegando a las recomendaciones de los grupos de expertos que asesoran a las Agencias nacionales de protección de dato. [...]
València Universitat de València 2011
Libertades de expresión e información en Internet y las redes sociales: ejercicio, amenazas y garantías, 2011, p. 45-51  
2016-04-14
11:44

46 p, 1.7 MB
La transició cap a la universitat / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 4, 2016  
2016-04-14
11:42

45 p, 1.7 MB
La composició social de l'accés a la universitat / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sànchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
En aquest treball fem una aproximació a què ha passat en termes de volum i taxes generals i segons l'origen social dels joves que accedeixen a la universitat. També s'analitzarà quina ha estat l'evolució de les tries de carrera en funció dels grans canvis institucionals assenyalats: llargada dels estudis, el preu i les expectatives laborals en el context de crisi.
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 3, 2016  
2016-04-14
11:39

35 p, 1.6 MB
L’efecte de la compaginació d’estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sànchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
2016-04-14
11:31

83 p, 1.9 MB
Evolució de la inserció professional dels graduats universitaris: de l'expansió a la crisi duradera / Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Queremos poner el acento en la salida de la universidad, es decir, en aquellos estudiantes que han finalizado sus estudios y que son consultados un tiempo después sobre su situación laboral. En este sentido, la encuesta que AQU realiza desde 2001, recoge información relevante como para estudiar el nivel de inserción de los graduados. [...]
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 1, 2016  
2016-04-13
16:00

6 p, 182.7 KB
Algunas reflexiones finales a modo de conclusiones / Planas, Jordi, 1950-
Madrid FORCEM 2001
Políticas y prácticas de la formación continua en el marco europeo, 2001, p. 255-258  
2016-04-13
15:54

26 p, 181.2 KB
Los usos individuales de formación continua en una economóa global : el caso español / Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball) ; Rifà, Judit, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball)
Madrid FORCEM 2001
Políticas y prácticas de la formación continua en el marco europeo, 2001, p. 17-42  
2016-04-11
19:51

10 p, 537.6 KB
Modeling expert knowledge in the mediation domain: a mediation core ontology / Poblet, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
In this paper we introduce the Mediation Core Ontology (MCO), and the steps taken in order to model the expert knowledge on the mediation domain. MCO is created from scratch by eliciting practical knowledge from mediation experts to identify the basic working concepts of the domain. [...]
Barcelona Huygens Editorial 2009 (IDT series ; 2)
LOAIT 2009 : 3rd Workshop on Legal Ontologies and Artificial Intelligence Techniques joint 2nd Workshop on Semantic Processing of Legal Text, 2009, p. 19-28  
2016-04-11
19:04

29 p, 574.8 KB
Sistemas de formación profesional y reconocimiento de cualificaciones y competencias profesionales / Planas, Jordi, 1950-
Madrid Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo 2003 (Estudios (Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo) ; 1)
La interrelación entre los tres subsistemas de Formación Profesional en España, 2003, p. 29-57  
2016-04-11
16:37

37 p, 365.0 KB
Area d'Humanitats / Troiano i Gomà, Helena
Baracelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2003
Educació superior i treball a Catalunya: estudi de la inserció laboral dels graduats de les universitats públiques catalanes, 2003, p. 41-77