CLIL-SI

CLIL-SI, Grup de Recerca Content and Language Integrated Learning in Second Language Acquisition Project (CLILSLA), és un equip de treball col·laboratiu format per professorat de primària, secundària i universitat --especialistes en ensenyament de llengües o de continguts-- que duen a terme projectes de recerca a l’aula sobre programes d’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua, AICLE (o CLIL segons les sigles en anglès), especialment en programes d'immersió parcial o Semiimmersió (SI) en llengua estrangera. La finalitat de la recerca col·laborativa CLIL-SI és millorar la nostra comprensió del que suposa aprendre els continguts escolars en entorns multilingües per tal de poder formular i avaluar propostes didàctiques encaminades a l’educació lingüística integral, integrada i integradora per a les aules, tant de continguts com de llengües.
CLIL-SI treballa en estreta col·laboració amb el grup de recerca consolidat GREIP.

Estadístiques d'ús Els més consultats
Darreres entrades:
2012-07-17
13:31
4 p, 19.2 KB Tutorización de profesores AICLE en la universidad : una propuesta para enfrentarse al cambio / Zayas Martínez, Francisco (Universidad de Cádiz) ; Contero Urgal, Candela (Universidad de Cádiz. Centro Superior de Lenguas Modernas) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 306-309  
2012-07-17
13:31
5 p, 23.1 KB Classroom experiences: a comparison of CLIL in secondary and higher education / Walsh, Mary Louise (Escola Universitària de la Salut i l'Esport) ; Oliva Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 301-305  
2012-07-17
13:31
5 p, 27.9 KB Más allá de la canción : propuestas musicales para la enseñanza-aprendizaje en clase de lengua extranjera / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 296-300  
2012-07-17
13:31
4 p, 24.5 KB L'hort. The vegetable garden / Vendrell i Vila, Fina (Col·legi Sant Josep de Navàs) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 292-295  
2012-07-17
13:30
4 p, 24.9 KB A CLIL proposal for teaching-learning of electromagnetic radiation in the subject 'sciences for contemporary world' at high school / Tortosa Moreno, Montserrat (INS Ferran Casablancas, Sabadell) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 288-291  
2012-07-17
13:30
5 p, 28.5 KB Promoting plurilingualism in the foreign language classroom through the use of pupils' home languages / Sugranyes Ernest, Caterina (Universitat Ramon Llull) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 283-287  
2012-07-17
13:30
4 p, 21.2 KB From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom / Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 279-282  
2012-07-17
13:30
4 p, 19.5 KB Estratègies per ensenyar en català a la universitat fomentant el plurilingüisme / Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 275-278  
2012-07-17
13:30
5 p, 23.5 KB Psicologia en llengua anglesa al batxillerat / Sanllehí i Ubach, Josep (Institut Pau Vila, Sabadell) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 270-274  
2012-07-17
13:30
5 p, 23.4 KB Implantant un projecte AICLE, implicant tot l'institut / Rubies, Joan (Institut Domènech Perramon (Arenys de Munt)) ; Zurita i Món, Sílvia (Institut Domènech Perramon (Arenys de Munt)) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 265-269