2024-03-05 16:24 |
|
2024-03-05 16:19 |
84 p, 2.4 MB |
Biologia : Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Les ciències biològiques, enteses com el conjunt de disciplines que estudien la vida, s'emmarquen en una cultura científica androcèntrica on trobem biaixos de gènere tant en la producció com en la transmissió dels coneixements. [...] única del camp de la biologia, sinó que també és present en moltes altres disciplines STEM. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Biologia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que actuen d'orientació per a millorar i promoure la innovació docent en les assignatures i els plans d'estudis que afecten a diferents dimensions del procés d'ensenyamentaprenentatge.
Castelló de la Plana Xarxa Vives d'Universitats 2021 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
2024-03-05 16:07 |
|
2024-03-05 15:57 |
|
2024-03-05 15:49 |
|
2024-03-05 15:37 |
|
2024-03-05 15:27 |
|
2024-03-05 12:29 |
243 p, 6.1 MB |
Càlcul en variable complexa
/
Bagán Capella, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ;
Méndez Vilaseca, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ;
Pujolàs Boix, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
El càlcul en variable complexa és una part de les matemàtiques fascinant, que combina conceptes analítics i geomètrics per arribar, de manera senzilla, a resultats molt importants. Les seves aplicacions s'estenen a moltes àrees de la física i de l'enginyeria. [...]
Bellaterra : Servei de Publicacions de la UAB , 2023 (Materials ; 243)
|
|
2024-02-19 12:45 |
145 p, 3.5 MB |
Tecnologías digitales pera la inclusión : aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos de América Latina
/
Tejera Techera, Andrea, coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Questa-Torterolo, Mariela, coord. (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Alburquerque Moreira, Ana Maria de (Universidade de Brasília) ;
Arce González, Consuelo (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ;
Cella, Gabriela (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Contreras Chacón, Azael Eduardo (Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ;
Fernandes Costa, Ana Sheila (Universidade de Brasília) ;
Gairín Sallán, Joaquín (RedAGE) ;
González Rubio, Janeth (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ;
Gurrola, Lorena (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Jacobina Aires, Carmenisia (Universidade de Brasília) ;
Leiva-Guerrero, María Verónica (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ;
Lima Cavalcante, Karyne Kelly de (Universidade de Brasília) ;
Martínez-Cerda, Magaly Guadalupe (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Medrano Rodríguez, Hernán (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth (Universidad de Los Andes (Bogotà, Colòmbia)) ;
Padrón Maurino, Yesika Vanesa (Universidad ORT (Uruguai)) ;
Sánchez Sánchez, Lorenza (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León-IIIEPE (Mèxic)) ;
Villarroel Montaner, Daniel (Fundación Educacional Montaner (Xile))
Esta publicación busca trasladar a la sociedad y a los responsables de los sistemas y centros educativos aportaciones de interés que puedan ayudar a mejorar la gestión educativa que realizan. Asimismo, la difusión trata de aumentar el volumen del debate público sobre la temática, que puede animar a nuevas iniciativas e integrar a personas e instituciones en nuevas propuestas.
Bellaterra : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 (Serie Testimonios ; 1)
Conté: 1. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de las directoras en el Distrito Federal, Brasil / Ana Maria de Albuquerque Moreira, Ana Sheila Fernandes Costa, Carmenísia Jacobina Aires, Karyne Kelly de Lima Cavalcant. -- 2. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Chile / María Verónica Leiva-Guerrero, Daniel Villarroel Montaner. -- 3. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores en Tolima-Colombia / Janeth González Rubio, Consuelo Arce González. -- 4. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directivos en México / Hernán Medrano Rodríguez, Lorena Gurrola Pérez, Lorenza Sánchez Sánchez, Magaly Guadalupe Martínez Cerda. -- 5. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Uruguay / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo, Yessica Padrón, Gabriela Cella . -- 6. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes en pandemia desde la voz de los directores educativos en Venezuela / Azael E. Contreras Ch., Nuby L. Molina Y. -- 7. Tecnologías digitales para la inclusión: aprendizajes sobre los desafíos de gestionar los emergentes y proyectar futuros / Andrea Tejera Techera, Mariela Questa-Torterolo
|
|
2024-02-11 17:45 |
|
|
|
|