Darreres entrades:
2015-07-28
11:07

159 p, 816.5 KB
Memòria : desplegament de l'agenda 21 escolar. 2011-2012 / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès ; Servei Educatiu de Zona Vallès Occidental IV ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida
El present volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2011-2012. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'Ajuntament de Sant Cugat.
(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 13)  
2015-07-17
18:02

101 p, 1.6 MB
Guia d'estil per al tractament de mots xinesos en català / Casas Tost, Helena, ed. ; Rovira-Esteva, Sara, ed.
Has dubtat mai si escriure Pequín o Beijing? T’has trobat algun cop que has d’informar d’una notícia sobre la Xina i no saps com pronunciar el nom del protagonista? No t’ha passat mai que t’han presentat un xinès i no saps com adreçar-t’hi? T’has preguntat algun cop com cal escriure un mot xinès en català, com ara wok o taitxí? T’agradaria saber a què fa referència exactament la Festa de la Primavera, que tant celebren els xinesos? Has observat mai que hi ha vacil·lació o incoherències en alguns mitjans amb referència a algun mot xinès? Has consultat mai una guia d’estil o Internet buscant resoldre un dubte relacionat amb alguna d’aquestes qüestions sense cap èxit? Si la resposta a alguna d’aquestes preguntes és que sí, t’interessarà saber que la Guia d’estil per al tractament de mots xinesos en català pretén posar a l’abast dels professionals, les institucions i el públic en general una obra de referència que estableixi uns criteris clars i consensuats de com cal tractar els termes i els referents xinesos en un text en català per estandarditzar-ne l’ús. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura , 2015 (Biblioteca tècnica de política lingüística ; 2)  
2015-07-17
11:45

150 p, 907.1 KB
Employees’ resources and social rights in Europe : RESORE Final report / Verd Pericàs, Joan Miquel (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Clasquin, Bernadette coord. ; Queirolo Palmas, Luca (Universitá degli studi di Genova. Dipartamento di scienze antropologiche) ; Fernandes Ruivo, Maria Margarida (Universidade do Porto. Centro de estudos de economia) ; Harvey, Mark (The Victoria University of Manchester. Centre for Research in Innovation and Competition) ; Graaf, Willibrord de (Universiteit Utrecht. Faculteit Sociale Wettenschappen) ; Klammer, Ute (Wirtschafts und Sozialwissenschaftliches. Institut in der Hans Boeckler Stiftung) ; Gobin, Corinne (Université Libre de Bruxelles. Groupe de recherche sur les acteurs internationaux) ; Mairhuber, Ingrid (Forschungs-und Beratungsstelle Arbeitwelt) ; Comissió Europea. Direcció General de Recerca
Are pension reforms and labour market policies symptomatic of a crisis of the institutional forms of capitalism constructed historically in each country? Do they reflect mutations of the salariat? These are two of the key questions among the issues raised by the RESORE project in approaching its research from the particular angle of changes in workers’ resources. [...]
Luxemburg Office for Official Publications of the European Communities 2007  
2015-07-05
16:05

159 p, 816.5 KB
La paradoxa del majordom. Un assaig sobre l'esnobisme / Quintana, Lluís, 1953-
Aquest text va guanyar el XVI Premi d’Assaig Josep Vallverdú 1999 i es va publicar el març de 2000, amb el títol 'La paradoxa del majordom. 'Guia pràctica per reconèixer un esnob (i no tornar-s’hi)', a Edicions 62, a la col·lecció Llibres a l’abast, 351.
2015  
2015-07-02
10:21

74 p, 9.4 MB
Memòra de Sant Cugat : passat, present i futur de la nostra agricultura. Unitat didàctica, 3er curs d'Educació Secundària Obligatòria / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bachs, Montserrat ; Bosch, Dolors ; Molina, Raquel ; IES Joaquima Pla i Farreras (Sant Cugat del Vallès) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Unitat didàctica per a 3er curs de la ESO sobre el passat, present i futur de l'agricultura al municipi Sant cugat del Vallès.
(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 4)  
2015-07-02
10:16

55 p, 1.8 MB
Informe sobre la xarxa d'horts escolars / Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida ; Servei Educatiu de Zona Vallès Occidental IV ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Resultats de l'enquesta de la Xarxa d'horts escolars de Sant Cugat elaborada per una comissió del grup de treball ESLV amb l'objectiu de conèixer la diversitat d'horts escolars del municipi.
(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 13)  
2015-07-02
10:08

116 p, 988.6 KB
Avaluació de les activitats d'educació ambiental del Pla de Dinamització Educativa de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès: cap a una educació per a la sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
El present document recull la memòria de l’avaluació de les activitats d’educació ambiental incloses dins el Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l’ajuntament de Sant Cugat del Vallès, dins el marc del conveni signat pel propi ajuntament i la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
un retorn dels/ de les educadors/-es on valoren el document d’anàlisi de l’activitat que portaven a terme; (3) finalment, unes conclusions generals organitzades en els diferents àmbits d’investigació, on s’enumeren les possibles accions ha realitzar per tal d’incorporar els nous reptes promoguts per una Educació cap a la Sostenibilitat a les activitats d’educació ambiental del PDE.

(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 1)  
2015-07-02
10:01

163 p, 1.4 MB
Estudio de caso para la evaluación de una Agenda 21 Escolar municipal. El caso de Sant Cugat del Vallès / Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Investigación fruto de un convenio entre la UAB y el Ayuntamiento de Sant Cugat para evaluar dos de los programas municipales de educación ambienal: las actividades de medio ambiente del Plan de Dinamización Educativa (PDE) y el programa Agenda 21 Escolar (A21E). [...]
(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès)  
2015-07-01
16:23

146 p, 9.7 MB
Memòria : segona avaluació de les activitats d'educació per a la sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Curs 2009-10 / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
El volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2009-10. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'ajuntament de Sant Cugat. [...]
(Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 8)  
2015-06-29
20:48

111 p, 11.3 MB
Fonologia catalana / Bonet i Alsina, M. Eulàlia ; Lloret, Maria-Rosa
És un manual que descriu i analitza sistemàticament l'estructura fonològica del català (central), partint del model generatiu clàssic, amb incorporació d'aportacions més recents. Després d'un primer capítol sobre conceptes teòrics bàsics, es van analitzant els fenòmens fonològics del català (vocalisme, consonantisme, síl·laba, accent, entonació). [...]
Barcelona : Ariel ; 1998 (Ariel Lingüística)