Últimas adquisiciones:
2017-03-23
14:28
69 p, 2.8 MB Consideracions sobre la crisi actual de la sociologia : qüestions d'epistemologia / Estruch, Joan, 1943- autor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Cardús i Ros, Salvador, 1954- autor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fundació Jaume Bofill, entitat editora
(Treballs no presentats ; 435)  
2017-03-22
16:45
20 p, 194.3 KB Identitats : la crisi política de l'escola / Cardús i Ros, Salvador, 1954- autor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fundació Jaume Bofill
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2008 (Debats d'educació ; 9)  
2017-03-22
12:37
Good Practices for equity and inclusion in Higher Education / Dovigo, Fabio coord. (University of Bergamo) ; Casanova, Laura coord. (University of Bergamo) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pupponen, Hannu (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Bergamo) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romitâ (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Maurariu, Câtâlina (University of Bucharest) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6)  
2017-03-02
13:26
890 p, 4.7 MB Epistolari Jordi Arbonès Joaquim Carbó / Arbonès, Jordi 1929-2001 ; Carbó, Joaquim, 1932- ; Bacardí, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
La nostra intervenció en l’edició de les cartes de Jordi Arbonès i Joaquim Carbó s’ha limitat a esmenar les errades tipogràfiques, ortogràfiques, gramaticals i de puntuació manifestes, respectant, per descomptat, les peculiaritats i les tendències estilístiques dels corresponsals.
Lleida Punctum 2014 (Visions ; 5)  
2017-03-02
13:22
244 p, 1.6 MB Les traductores i la tradició : 20 pròlegs del segle XX / Bacardí, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Godayol, Pilar (Universitat de Vic)
Lleida Punctum 2013 (Visions ; 4)  
2017-02-14
21:09
222 p, 2.6 MB El desig teatral d’Europa / Molina, Víctor (Molina i Escobar), ed. (Institut del Teatre (Barcelona, Catalunya)) ; London, John ed. (University of London) ; Maskell, David. (Oxford University) ; Moraly, Yehuda. (Universitat Hebrea de Jerusalem) ; Urian, Dan. (Universitat de Tel Aviv) ; Foguet i Boreu, Francesc. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Batlle, Carles. (Institut del Teatre (Barcelona, Catalunya)) ; Lladó, Jordi ; Amo, Antonia. (Universitat Oberta de Catalunya) ; Benet Cros, Carlota. (Unversitat Autònoma de Barcelona)
Aquests textos són reflexions que pretenen establir un diàleg al voltant de l’especificitat de les històries polítiques i culturals d’Europa, al voltant de les seves zones i les seves regions, entorn de les seves tradicions i les seves projeccions, sempre a partir del teatre.
Punctum 2013 (Escenes Europees, 2)
El desig teatral d’Europa  
2017-02-02
18:39
232 p, 2.9 MB Sistema de evaluación institucional en enseñanza obligatoria en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz-Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Alonso Jiménez, María Teresa ; Arce González, Consuelo (Universidad del Tolima) ; Barrales Villegas, Adoración (Universidad Veracruzana) ; Bizelli, José Luíz (Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho") ; Bolaños Prado, Elena (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Caballero, Danysabel (Universidad Especializada de las Américas (UDELAS)) ; Camino Soligo, Marina (Universidade Paulista) ; Candia Morel, Alberto (Supervisión Educativa de Carapeguá) ; Cedillo Pucha, Natalia (Universidad Estatal de Milagro) ; Coeto Calcáneo, Irma Alejandra (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco) ; Contreras Chacón, Azael Eduardo (Universidad de Los Andes) ; Corea Tórrez, Norma Cándida (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Dajer Torres, Regina (Universidad Veracruzana) ; Donoso Díaz, Sebastián ; Elias, Fernando Paulo Mateus (Agrupamento de Escolas de Colmeias de Leiría) ; Ferreira, José Brites (Instituto Politécnico de Leiría) ; García Carrillo, Luz Stella (Universidad del Tolima) ; Garzón Castrillón, Ana J. (Universidad Estatal de Milagro) ; González Rubio, Janeth (Universidad del Tolima) ; Fonseca, María del Carmen (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Hernández Sánchez, Isaías Javier (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Teixeira Guerreiro, Miguel Júlio (Instituto Politécnico de Leiría) ; Jerónimo ; Lopes Reis, Márcia (Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho") ; Oliveira Mangas, Nuno André (Instituto Politécnico de Leiría) ; Neto e Matos, Rui Manuel (Instituto Politécnico de Leiría) ; Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth (Universidad de Los Andes) ; Nossar, Karina ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Musselli, Sharon ; Palmeros y Ávila, Guadalupe (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco) ; Parra Trepowski, Óscar Ignacio (Universidad Católica Unidad Pedagógica de Carapeguá) ; Tafur Puente, Rosa (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Terreros Barrios, Nicolasa (Universidad Especializada de las Américas (UDELAS)) ; Román Medina, Luciano (Universidad Católica Unidad Pedagógica de Carapeguá) ; Sanchez Díaz, Sebastián ; Sandoval Manríquez, Mario (Universidad Católica Silva Henríquez) ; Sarasola, Marcos (Universidad Católica del Uruguay) ; Scaffo, Sonia (Instituto de Formación Docente Elbio Fernández) ; Serentil Rubio, Josep ; Suárez Díaz, Guadalupe (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés (Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes) ; Zamora Úbeda, Zobeyda Catalina (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua)
La presente aportación se focaliza, en este contexto, en la evaluación institucional externa (vinculada o no a la autoevaluación interna) y, por tanto, considera prioritariamente la manera como se evalúan los centros educativos como totalidad y no tanto alguno de sus aspectos (evaluación de la dirección, de los profesores, de los programas, etc. [...]
Santiago de Chile 2016 (Informes ; 8)  
2017-01-26
20:28
93 p, 576.9 KB Vendaval / Hurtado, Odó ; Foguet i Boreu, Francesc, 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
"Vendaval" és una peça teatral en tres actes del dramaturg Odó Hurtado, que des de l’òptica dels vençuts, exposa les conseqüències catastròfiques de la guerra civil espanyola, vives encara en la memòria dels exiliats. [...]
Lleida : Punctum , 2014 (Inèdits , 1)  
2017-01-26
19:56
140 p, 936.9 KB Una Cruel Estultícia (teatre, guerra i veritat) / Molins, Manuel, 1956- ; Santamaria, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Foguet i Boreu, Francesc, 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Institut del Teatre de Barcelona ; Universitat Pompeu Fabra ; Universitat Politècnica de Catalunya
El món occidental ha evolucionat molt tecnològicament, però no tan èticament o moralment. Com observava el mateix Aristòtil, un dels components bàsics de la "kátharsi" era precisament la compassió. [...]
Lleida : Punctum & Màster universitari en estudis teatrals , 2015 (Documenta Teatral, 6)  
2017-01-26
19:22
603 p, 11.8 MB De fronteres i arts escèniques / Santamaria, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Foguet i Boreu, Francesc, 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Ponències del Primer Congrés Internacional organitzat pel Grup de Recerca en Arts Escèniques (GRAE) de la Universitat Autònoma de Barcelona, sota el títol de "La Frontera, un concepte ineludible", celebrat a Barcelona els dies 1, 2 i 3 de març de 2012. [...]
Barcelona : Punctum & GRAE , 2015 (Escenes Europees, 1)