Últimas adquisiciones:
2015-07-16
11:12

11 p, 551.6 KB
Eligiendo el futuro : las influencias familiares, escolares e individuales en la construcción de expectativas / Troaino, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Daza, Lídia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Elías, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Garcia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Merino, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Torrents, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)
El objetivo de esta comunicación es el de presentar algunos resultados de la primera fase de una investigación sobre las trayectorias formativas y laborales de los jóvenes de una muestra de 2000 estudiantes que cursaban 4º de ESO en 2013-14 —o que habían nacido en el año 1998— matriculados en 27 centros de la ciudad de Barcelona. [...]
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, 1a : 2015  
2015-07-14
11:58

27 p, 760.2 KB
Students' pathways through higher education in the United Kingdom and Spain: a comparative analysis / Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET)
2014
Workshop Warwick Institute for Employment Research. University of Warwick, : 2014  
2015-07-14
11:29

6 p, 583.5 KB
Análisis del contraste en un contexto multicultural y de formación de maestros en educación para la sostenibilidad / Guilera Pagan, Mercè ; Espinet Blanch, Mariona ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria)
La creación del Espacio Europeo de Educación Superior implica cambios en la formación inicial y permanente del profesorado, sobre todo relacionados en el trabajo en contextos multiculturales y en red. [...]
The reform of European High Education implies changes in teacher education, above all in topics related in multicultural contexts and network. In this frame, a thematic workshop was carried out in Barcelona in which one have participated European and Catalan teachers. [...]

2008
Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Almeria, España, 23º : 2008  
2015-07-13
18:42

5 p, 232.4 KB
L’impacte de la compaginació d’estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l’evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina ; Daza, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s’havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, : 2015  
2015-07-08
18:12

17 p, 127.5 KB
L’avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. [...]
2009
Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009  
2015-07-08
18:04

1 p, 155.4 KB
Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Aquesta experiència avaluadora s’ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. [...]
2010
Forum d´Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010  
2015-07-08
16:41

21 p, 70.9 KB
Fer recerca en Educació per la Sostenibilitat: un joc d’articulacions. Resum de les aportacions de la Taula 1 / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Cano Soler, Marcel (Universitat Politècnica de Catalunya. Càtedra Unesco en Tecnologia, Desenvolupament Sostenible, Desequilibris i Canvi Global)
Resum de les aportacions fetes a la taula rodona 1 a les Jonades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L’Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat,"Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat". Barcelona, Catalunya, : 2010  
2015-07-07
12:38

6 p, 119.1 KB
School agroecology as a motor for community and land transformation: a case study on the collaboration among community actors to promote education for sustainability school networks / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona)
The Science Education Department from the Autonomous University of Barcelona (UAB) and the local administration of the Sant Cugat del Vallès municipality in Catalonia, Spain have been collaborating for the last seven years through the program School Agenda 21 to promote education for sustainability programs in schools and the community. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Chipre, : 2013  
2015-07-07
12:04

7 p, 117.2 KB
Collaboration between school and community through school agroecology: a vegetable school garden as a boundary object / Amat, Arnau (Universitat de Vic) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
The paper presents a case on how people from different backgrounds work together in a school agroeocology project. This case study is part of a wider project within the European Comenius multilateral network CoDeS (Collaboration of schools and communities for a sustainable development), whose main objective is to foster school community collaboration for sustainability. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Xipre, : 2013  
2015-07-01
14:40

7 p, 142.7 KB
Estrategias discursivas de los familiares en la construcción de un tercer espacio en una actividad de agroecología escolar en comunidad / Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La acción de la investigación se desarrolla en una pequeña escuela rural de Cataluña,dónde están aplicando un proyecto de educación para la sostenibilidad y quieren incorporar actores comunitarios a través del huerto escolar. [...]
2012
Encuentro de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Santiago de Compostela, Espanya, 25è : 2012