Recursos docents
Aquesta col·lecció recull materials de l’aula, guies, manuals i documentació de suport a activitats de formació dutes a terme en el marc de la Universitat.
Darreres entrades:
2015-03-05
13:58

71 p, 2.8 MB
Eines i recursos documentals per al Treball de Fi de Grau d'Història / Carbonell, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona
Presentació dels diferents recursos d'informació ieines documentals i gestió bibliogràfica per elaborar el Treball de Final de Grau d'Història.
2015 (Eines per a la recerca)  
2015-02-24
15:14

15 p, 698.6 KB
Balanç de competències professionals / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
2015-02-24
15:11

16 p, 697.4 KB
Balanç de competències interpersonals i acadèmiques / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
2015-02-20
12:11

109 p, 2.8 MB
Publicació científica i Avaluació de la recerca / Carbonell. Marina ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Carbonell, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Els continguts de la presentació són els següents: (1) Publicació científica i publicar en accés obert (2)L'accés obert: què és, beneficis i marc legal, (3) Els drets d'autor (4) Avaluació de la recerca: eines i indicadors.
2015 (Producció científica)  
2015-01-30
13:34

54 p, 2.2 MB
Puc o no puc? La propietat intel·lectual / Lopo, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Escañuela, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
2015 (Biblioteques)  
2015-01-29
13:15

6 p, 198.4 KB
Música y aprendizaje de lenguas en el marco competencial / Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Suárez Vilagran, Maria del Mar (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
En este contexto educativo actual, en que se potencia la interdisciplinariedad y se observa también la adquisición de competencias, observamos que el aprendizaje de lenguas puede ayudarse de la música en todos sus modos de expresión. [...]
2011  
2014-12-15
15:02

27 p, 1.9 MB
Jornades de formació sobre el TFG. Recursos, citació i drets d'autor del TFG / Gonzàlez, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Besson, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
2014 (Fonts d'informació)
Jornades de formació sobre el TFG. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1es : 2014
2 documents
2014-12-12
14:57

67 p, 1.4 MB
Cerca i gestió de la informació en Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals en educació que es poden consultar a la UAB: catàlegs (UAB i CCUC), bases de dades especialitzades i d'altres multidisciplinars, revistes i llibres digitals, i eines i recursos d'especial interès (Trobador+, DDD, Mendeley, etc. [...]
2014 (Fonts d'informació)
3 documents
2014-11-21
16:30

41 p, 3.3 MB
Eines documentals per elaborar el TFG / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Presentació dels diferents recursos d'informació i gestió bibliogràfica per elaborar a alumnes que han d'elaborar el Treball de Final de Grau.
2014 (Biblioteques)  
2014-11-17
13:06

3 p, 575.1 KB
Experimental design and statistical methods / Piedrafita Arilla, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
This is a course addressed to future researchers in the field of Animal and Food Sciences, but it is also applicable to other experimental sciences (mainly biological). The objective is that the students be able to design properly experiments from a statistical point of view, and also to develop by themselves statistical analyses related to the most common statistical designs.
2014
15 documents