17 de febrer de 2011, a les 9.00 h, Auditori de l'ICO, Madrid

Fins fa poc temps s'havia adjudicat un paper gairebé exclusiu als governs i a l'ajut humanitari internacional en situacions de crisis humanitàries, però les empreses contribueixen cada vegada més, a través d'alguna donació o ajuda, als esforços de la comunitat internacional per alleujar les condicions de les poblacions afectades. La recent implicació del sector privat en el tsunami d'Àsia o en el terratrèmol d'Haití mostra una predisposició creixent de les empreses a involucrar-se en aquest camp, però també evidencia la necessitat d'aclarir-ne els objectius, l'abast potencial –sobretot a mitjà termini– i els límits.

Com coordinar millor aquesta col•laboració? Quins són els reptes i els dilemes per a les empreses, les ONG i les organitzacions internacionals? On han d'establir les empreses els límits entre l'acció humanitària i el negoci? Aquests són alguns dels aspectes clau que es pretenen debatre en aquest seminari, en les taules rodones i en el dinar de networking posterior.

PROGRAMA

Acte gratuït. Seminari amb traducció simultània en anglès i espanyol.
És imprescindible confirmar l'assistència aquí: