Comunicacions.escolapau-l -- informació General de l'Escola de Cultura de Pau

A propòsit Comunicacions.escolapau-l

En les llistes que ho disposin, podeu veure la col.lecció d'enviaments previs a la llista, visitant els arxius de Comunicacions.escolapau-l. (L'arxiu actual només està disponible per als membres de la llista. Podeu obtenir la contrasenya d'accés desde l'opció 'Editar les opcions o donar de baixa la subscripció' del final de la pàgina. )

Fer servir Comunicacions.escolapau-l
Per enviar un missatge a tots els membres de la llista, envieu un email a comunicacions.escolapau-l@llistes.uab.cat.

Us podeu subscriure a la llista, o canviar la vostra subscripció actual, en les seccions següents.

Subscriure's a Comunicacions.escolapau-l
Per subscrivir-vos a Comunicacions.escolapau-l ompliu el següent formulari. Se us enviarà una petició de confirmació per a evitar que uns altres us subscriguin sense el vostre permís. Aquesta és una llista oculta , el que vol dir que el llistat de membres només esta disponible per l'administrador de la llista.
    La vostra adreça de correu:
    El vostre nom (opcional):
    Podeu entrar una contrasenya en la casella següent. Això només dóna una seguretat baixa, però evita que altra gent canvii la configuració de la vostra subscripció. NO utilitzeu una contrasenya valuosa , ja que de vegades se us podrà re-enviar via email en format de text visible. Si desitjeu no entrar contrasenya, se us en proveirà una generada automàticament, i la rebreu un cop hageu confirmat la vostra subscripció. A més, sempre podeu demanar un recordatori de la vostra contrasenya quan editeu les vostres opcions personals.
    Trieu una contrasenya:

Torneu a escriure la contrasenya:

En quin idioma voleu mostrar els missatges?

Subscriptors de Comunicacions.escolapau-l
(La llista de subscriptors només està disponible per a l'administrador de la llista.)

Introduiu la vostra adreça de l'administrador i contrasenya per visitar la llista de subscriptors:

Adreça de l'administrador: Contrasenya:

Per a donar de baixa la subscripció de Comunicacions.escolapau-l, rebre un recordatori de contrasenya, o canviar les vostres opcions de subscripció introduiu la vostra adreça de correu electrònic de la subscripció:

Si deixeu el camp en blanc se us preguntarà per la vostra adreça de correu electrònic

Comunicacions.escolapau-l llista administrada per comunicacions.escolapau at uab.cat, ana.villellas at uab.cat
Interfície administrativa de Comunicacions.escolapau-l(requereix autorització)
Vista general de totes les llistes de correu de llistes.uab.cat

Delivered by Mailman
version 2.1.5