Escola de Cultura de Pau
CatalanEspañol (spanish formal Internacional)English (United Kingdom)
Yesid Arteta, instructor de paz y exguerriler. PDF Imprimir E-mail
Viernes, 02 de Septiembre de 2011 08:09

Yezid Arteta, Investigador de la Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona.
Publicado en Catalunya Ràdio

Web.

imcolombia

DOSSIERS:
Criterios para abordar el narcotráfico en una agenda de negociación en Colombia. (Mayo 2007)
Construyendo paz en medio de la guerra: Colombia. Diciembre 2006.
Ficha sobre Colombia (abril 2005, catalán).
Colòmbia: els conflictes i la construcció de pau. Octubre 2005. (catalán).
“Cooperació descentralitzada i construcció de pau: Colòmbia”. Revista Sindical Nord-Sud. 2005. (catalán)
Empresas españolas en Colombia. Costes y oportunidades en la construcción de paz y los derechos humanos. Diciembre 2005.
“Moviments de construcció de pau des de les dones” (Justícia i Pau. març 2004) (catalán).
Introducció als moviments socials de Colòmbia. (document explicatiu d'una exposició fotogràfica gestionada per la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia, novembre 2003)(catalán).
Dossier de recursos didáctics sobre Colòmbia a Catalunya.(vídeos, pel.lículas, exposicions fotogràfiques, talleristes, grups musicals, obres de teatre, "cuenta-cuentos", etc, julio 2003)(catalán).
ENLACES a centros

lodrets

Edifici MRA (Mòdul Recerca A), UAB, 08193 Bellaterra, España - Tel. (+34) 93 586 88 48
    Fax. (+34) 93 581 32 94 - escolapau@uab.cat