MMP. Màster en Marketing Polític. Estratègies i comunicació política
2012- 2014 2011- 2013 2010- 2012 2009- 2011
2008- 2010 2007- 2009 2006- 2007 2005- 2006
2004- 2005

Curs 2012-2014 (9a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2012 a octubre de 2013
Període de pràctiques de novembre de 2013 a juny de 2014
Memòria d’investigació d’octubre de 2013 a juny de 2014
  
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el govern
 
programa
informació
calendari
Beques per estudis de Màster o Diploma de Postgrau 
Beca Barcelona
 

material sessions




Curs 2011-2013 (8a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2011 a octubre de 2013
Període de pràctiques de novembre de 2012 a juny de 2013
Memòria d’investigació d’octubre de 2012 a juny de 2013
  
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el govern
 
programa
informació
calendari
informació sobre beques

material sessions




Curs 2010-2012 (7a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2010 a octubre de 2012
Període de pràctiques de novembre de 2011 a juny de 2012
Memòria d’investigació d’octubre de 2011 a juny de 2012
  
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el govern
 
informació
calendari
imatge
 
 

material sessions




Curs 2009-2011 (6a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
De novembre de 2009 a octubre de 2010
Període de pràctiques de novembre de 2010 a juny de 2011
Memòria d’investigació d’octubre de 2010 a juny de 2011
 
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el govern
 
informació
calendari
imatge
 
Calendari mòdul Institucional actualitzat 

material sessions




Curs 2008-2010 (5a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2008 a octubre de 2010
Període de pràctiques de novembre de 2009 a març de 2010
Memòria d’investigació d´octubre de 2009 a juny de 2010
 
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el Govern Local
 
 
modificacions calendari mòdul INSTITUCIONAL
 
informació
calendari
imatge

material sessions




Curs 2007-2009 (4a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2007 a octubre de 2008
Període de pràctiques de setembre a desembre de 2008
Treball d’investigació de gener a juny de 2009
 
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el Govern Local
 
 
informació
calendari
imatge

material sessions




Curs 2006-2007 (3a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2006 a desembre de 2007. Període de pràctiques de setembre a desembre de 2007

El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional i Gestió de la comunicació en el Govern Local
 
Aquests cinc blocs s’oferiran independentment com a SEMINARIS del MÀSTER de formació pròpia de l’ICPS i donaran lloc a l’obtenció d’un certificat d’aprofitament
 
informació
calendari
imatge
 
lliurament de títols

material sessions




Curs 2005-2006 (2a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2005 a novembre de 2006. Període de pràctiques de setembre a desembre de 2006

El programa s’estructura en cinc grans àrees que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional i Gestió de la comunicació en el Govern Local

informació
calendari
imatge

material sessions




Curs 2004-2005 (1a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
Coordinadora: Margot Pascual, consultora de Comunicació
Del 5 de novembre de 2004 al 9 de juliol de 2005

El programa s’estructura en tres grans àrees que engloben nou mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes, Escenaris electorals
Campanyes: Actors en la política, Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Relacions amb els mitjans de comunicació.

més informació