A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Informació acadèmica  Reconeixement de crèdits acadèmics

Reconeixement acadèmic de crèdits

En el marc dels nous graus EEES, la UAB t'ofereix la possibilitat d'obtenir crèdits ECTS per la teva participació en activitats universitàries no programades en el marc del pla d'estudis. Aquestes activitats poden ser de caire cultural, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació, així com també es pot reconèixer la formació en terceres llengües. Aquests crèdits es poden obtenir al llarg de tota la titulació, independentment del curs en què estiguis matriculat.

La UAB ha apostat perquè aquest tipus d'activitats es basin en la metodologia d'aprenentatge-servei: un model que permet als estudiants, a partir de la realització d'un servei a la comunitat i d'una formació vinculada a la seva activitat, adquirir competències, habilitats i valors.

Des de diversos serveis i entitats vinculats a la UAB es proposen diverses activitats.

Activitats reconegudes curs 2011/2012 (pdf: 0,03 MB)
Activitats reconegudes curs 2010/2011 (pdf: 0,03 MB)
Inici Mapa del Web