Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Informació acadèmica  Simultaneïtat d'estudis

Simultaneïtat

El Consell de Govern de la UAB, en data 9 de març de 2005, va acordar deixar sense efecte la Normativa de simultaneïtat d'estudis. Des del curs 2005-2006, es pot cursar simultàniament tots els estudis de la teva elecció sense demanar autorització. Tingues en compte que per cursar una nova titulació has de sol·licitar el teu accés a través de les vies oportunes (preinscripció universitària, etc.).

Normativa relacionada
Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis anteriors al RD 1393/2007
Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis regulats pel RD 1393/2007
Inici Mapa del Web