Inici > Beques > Beques de formació d'investigadors > Beques predoctorals > UAB Projectes

La Universitat Autònoma de Barcelona és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca. En la seva línia d'enfortir la investigació científica, la UAB ofereix beques predoctorals i postdoctorals en tots els seus àmbits científics. Aquestes beques formen part de les diverses convocatòries que aniran apareixent durant el curs.

En aquest apartat trobareu informació detallada sobre l'oferta de recerca que ofereix la UAB. Podeu també consultar les darreres convocatòries de les beques del Ministeri d'Educació i Ciència i de la Generalitat.

Les llistes de les resolucions de les convocatòries que apareixen en aquesta pàgina són les úniques que contenen informació oficial i actualitzada. Qualsevol informació obtinguda a través de buscadors d'Internet pot no estar actualitzada o amb continguts no relacionats.

Beques predoctorals
Beques postdoctorals
UAB Departaments
Generalitat
Ministeri de Ciència i Innovació

La UAB ha obert una convocatòria de beques predoctorals per a la formació de personal investigador, per a la incorporació d'estudiants en programes de doctorat o màsters oficials per fer tesis doctorals en grups de recerca que desenvolupin un projecte de recerca competititu.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el proper 24 de desembre.

Igualment, es concediran ajuts econòmics per a la realització d'estades temporals fora de Catalunya, per completar la formació investigadora relacionada amb el projecte de recerca que portin a terme els becaris.

En aquest cas, s'estableixen dos terminis per presentar les sol·licituds: de l'1 de gener al 10 de març i de l'11 de març fins al 15 de juny de 2008.

Feu clic aquí per veure el document complet de la convocatòria

RESOLUCIÓ CONVOCATÒRIA UAB PROJECTES
Contra aquesta resolució, les persones interessades poden presentar reclamació davant l'Excm. i Magfc. rector de la UAB, no més tard del dia 10 de març de 2008 a les 14 hores a través del Registre General de la UAB.

El nombre de beques per aquesta convocatòria és de 19. Aquesta llista estarà subjecta a les modificacions derivades dels eventuals recursos presentats.

La llista definitiva es farà pública a partir del dia 11 de març de 2008.

LLISTAT DEFINITIU DE PRIORITZACIÓ