Inici > Empresarials >Descripció de les assignatures >Diplomatura de Ciències Empresarials (Tercer curs)
Diplomatura de Ciències Empresarials - Tercer curs
Tècniques d'Investigació Social: Anàlisi de Mercats
Objectius
Conèixer les tècniques de disseny de mostres i anàlisi de dades que completen els estudis de mercats.
Contingut
Tècniques de mostreig: càlcul de la grandària de la mostra segons el tipus de mostreig i estudi dels estimadors de les principals característiques de la població. Tècniques d’anàlisi multivariant: tracta-ment de grans taules de dades a partir dels mètodes multivariants de reducció de la dimensionalitat. Classificació,discriminació i segmentació.
Avaluació
L’assignatura s’avaluarà a partir dels exercicis realitzats al llarg del curs i d’un treball final. Es
controlarà l’assistència.
Bibliografia
MIQUEL et alt.: Investigación de Mercados. Edit. Mc Graw Hill, 1997.
PÉREZ, C.: Muestreo Estadístico. Edit. Pearson Prentice Hall, 2005.
URIEL, E. i ALDÁS, J.: Anàlisis Multivariante Aplicado. Ed. Thomsom, 2005.
Formació Prèvia
Formació prèvia recomanada: Aquesta assignatura està pensada per a cursar-la durant el tercer curs de la diplomatura. És necessari haver cursat anteriorment Estadística II.
Comentaris
Professors
Horaris
Grups de Teoria | Tipus | Quadrimestre | Horaris | Professors |
---|---|---|---|---|
Grup 10 | Teoria | 2n Semestre |
Dimarts
11:30 (2h)
Divendres 11:30 (2h) |
Márquez Cebrián, Dolors |
Grup 50 | Teoria | 1r Semestre |
Dimarts
19:30 (1:30h)
Divendres 19:30 (1:30h) Dimarts 16:30 (0:3h) Divendres 16:00 (0:3h) |
Márquez Cebrián, Dolors |
Diplomatura de Ciències Empresarials | Primer curs | Segon curs | Tercer curs |
---|