Admissió i Matrícula

1. Requisits d’admissió

2. Preinscripció i matrícula als màsters i postgraus

Els estudiants que vulguin matricular-se als màsters propis de FUABformació han de fer prèviament la preinscripció/admissió. El període de preinscripció dels màster propis varia en funció de la titulació (consulteu la fitxa del màster a la web de la UAB).   

Abans d'iniciar la sol·licitud s’han de comprovar els requisits d'accés del màster, que trobareu a la fitxa de la web de la UAB, i la documentació requerida per a l’admissió.

La sol·licitud d’admissió al màster propi s'ha d’enviar a la següent adreça: formacio.continuada.fuab@uab.cat.   
 
Un cop rebuda la sol·licitud s’inicia el procés de selecció. El resultat de la resolució de les admissions es comunicarà per correu electrònic, on s’indicarà la reserva de plaça que cal abonar, prèvia admissió definitiva.

INFORMACIÓ PER A ESTUDIANTS INTERNACIONALS:

- Es recomanable fer la preinscripció el més aviat possible per facilitar tot el procés d'admissió, obtenció de visat i altres aspectes pràctics relacionats amb l'arribada i l'estada a la UAB.

- Es important recordar que en el moment de la matrícula cal presentar els originals de tota la documentació que s'hagi enviat escanejada.

- No és necessari tenir el títol legalitzat fins al moment de la matrícula. Consulta en aquest enllaç com legalitzar els documents necessaris.

- En aquest enllaç pots trobar tota la informació pràctica necessària per tramitar visats, preparar documentació, allotjament, etc.


DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA MATRÍCULA 
 
- Imprès de matrícula degudament emplenat (s’haurà de descarregar de la web o recollir-ho a la secretaria de FUABformació).

- Document indentificatiu:

• Original i fotocòpia del DNI, del passaport o del document identificatiu (per a estudiants de països de la UE)

• Original i fotocòpia del TIE, o número d’identificació d’estranger vigent (per als estudiants estrangers no comunitaris). Si encara no es disposa del TIE, cal aportar el passaport i la fotocòpia de la sol·licitud del TIE. El termini màxim per lliurar el document és de quatre mesos.

- Original i fotocòpia del títol que dóna accés al màster o del certificat acadèmic oficial que n’acrediti l’expedició.

- Original i fotocòpia del certificat acadèmic dels estudis que donen accés al màster, en què figurin el període en anys acadèmics de la titulació, les matèries cursades i els crèdits i les qualificacions obtinguts.

- 2 Fotografies originals de carnet en color (1 per la gestió acadèmica i 1 per al carnet d’estudiant).

- Formulari de domiciliació bancària (únicament en el cas de fraccionar el pagament en dos terminis)

Informació per a estudiants amb una titulació obtinguda a una universitat estrangera

La documentació referent al títol i al certificat acadèmic expedida per institucions de la Unió Europea, de països signataris de l’acord sobre l’espai econòmic europeu i de Suïssa, ha de ser oficial i haver estat expedida per les autoritats competents.

La documentació referent al títol i al certificat acadèmic expedida per institucions de països extracomunitaris ha de ser oficial, expedida per les autoritats competents i legalitzada per via diplomàtica o, si escau, mitjançant la postil·la del Conveni de La Haia o del Conveni Andrés Bello.

Traducció de documents expedits a l’estranger:

S’accepta tota la documentació expedida en català, castellà o anglès. Pel que fa a la documentació expedida en francès, italià o portuguès, se’n pot tramitar la traducció al Servei de Llengües de la UAB. La persona interessada s’ha de fer càrrec d’aquesta gestió i de les despeses que comporti. En tots els altres casos cal adjuntar la corresponent traducció al català, al castellà o a l’anglès, efectuada per un traductor jurat, per qualsevol representació diplomàtica o consular de l’estat espanyol a l’estranger, o per la representació diplomàtica o consular a Espanya del país del qual és nacional la persona sol·licitant.


3. Calendari de preinscripció i matrícula

En aquest document adjunt podeu consultar el calendari de matrícula dels estudis de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera.

4. Documents de matrícula

- Màster en turisme i humanitats
- Postgrau en turisme i humanitats
- Postgrau en ecoturisme i guia de natura