Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Guia del estudiant  Servei d'informàtica distribuïda (sid)

Entrar al SID de la facultat

Responsable: Pedro Galán de Miguel
Ubicació: Edifici B
Telèfon: 93 581 24 48
Correu electrònic:
sid_lletres@seneca.uab.es
Pàgina web: http://www.sidlletres.uab.cat
Horari: De dilluns a divendres, de 8.30 a 21 h.

El SID s'encarrega de donar suport informàtic a la facultat a diversos nivells: consulta i suport informàtic, implantació de noves tecnologies, manteniment dels equipaments informàtics, etc. Així mateix, també s'encarrega de les aules informàtiques de la Facultat.

El Servei d'Informàtica Distribuïda de la Facultat de Filosofia i Lletres disposa de cinc aules informàtiques, de les quals quatre són d'ús de docència i una d'ús lliure. Tanmateix, les aules de docència es poden fer servir per ús lliure un cop cobertes les necessitats docents.

Normativa i funcionament

La normativa de seguretat i el reglament del SID estan exposats a l'aula i publicats a la plana web del servei.
Durant el començament de cada curs acadèmic es faran sessions informatives sobre el funcionament de les aules. Aquestes sessions s'anunciaran convenientment a la mateixa aula, així com a la plana web del servei. Per fer qualsevol consulta o suggeriment us podeu adreçar al servei mitjançant correu electrònic a l'adreça del SID o bé fent servir el formulari de suggeriments que trobareu al web.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona