A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Facultat de CiŔncies PolÝtiques i de Sociologia  Informaciˇ acadŔmica  Publicaciˇ i revisiˇ d'exÓmens

Notificaciˇ, publicaciˇ i revisiˇ d'exÓmens

Finalitzades les activitats d'avaluaciˇ, el professorat responsable de l'assignatura enregistrarÓ les qualificacions finals (incloses les modificacions que es puguin produir durant el perÝode de revisiˇ) en els suports que estableix la universitat i procedirÓ al tancament definitiu de les actes d'avaluaciˇ. Una vegada dut a terme el procÚs de tancament definitiu, l'acta d'avaluaciˇ no podrÓ ser reoberta.
No obstant aix˛, el deganat o la direcciˇ de centre, de manera excepcional i per causes degudament justificades, podrÓ autoritzar la modificaciˇ d'una acta d'avaluaciˇ final, a peticiˇ del professorat responsable de l'assignatura o m˛dul.

Revisiˇ
Tens dret a la revisiˇ dels diferents resultats de les activitats d'avaluaciˇ. La revisiˇ ordinÓria ha de comenšar, com a mÝnim, vint-i-quatre hores desprÚs d'haver-se fet p˙bliques les notes, o el mateix dia si abans s'ha anunciat p˙blicament.

Revisiˇ extraordinÓria de les qualificacions finals
En cas de disconformitat amb la qualificaciˇ final, disposes de quinze dies naturals, a partir de la lÝmit de tancament d'actes, per a presentar una solĚlicitud de revisiˇ. Cal presentar-la davant del deganat o a la direcciˇ del centre, i lliurar-la a la gestiˇ acadŔmica corresponent.
La direcciˇ o el deganat del centre arbitrarÓ el procediment especÝfic que consideri adequat per resoldre les reclamacions de forma imparcial. Aquest procediment sempre comportarÓ l'audiŔncia al professorat responsable de la qualificaciˇ i dels estudiants implicats. Si el procediment preveu el nomenament d'un tribunal, el professorat responsable de la qualificaciˇ reclamada no en podrÓ formar part.
Les solĚlicituds s'hauran de resoldre en el termini mÓxim d'un mes.

Cust˛dia de documents
Una vegada finalitzada l'avaluaciˇ d'una assignatura o d'un m˛dul, els documents i les activitats d'avaluaciˇ corresponents hauran d'estar sota la cust˛dia del professorat, excepte els que s'hagin tornat corregits als estudiants o hagin estat retornats als estudiants a peticiˇ prŔvia, durant sis mesos. A partir d'aquest termini les activitats d'avaluaciˇ es podran destruir mitjanšant els sistemes que la Universitat ha establert per tal de garantir la confidencialitat i impedir la recuperaciˇ de les dades.
Les actes d'avaluaciˇ hauran de ser arxivades i custodiades de manera permanent per la Universitat, ja que estan catalogades com a documents essencials de la Universitat.

Documentaciˇ relacionada
Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis regulats pel RD 1393/2007
Sobre el Web Inici