Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  La facultat  Guia de l'estudiant 2011-2012
GUIA DE L'ESTUDIANT 2011-2012

Salutació de la Degana

En aquesta nova guia de l'estudiant que comences a llegir, trobaràs els canvis i noves programacions que durant el curs 2011-2012 es posaran en marxa tant pel que fa a Psicologia com a Logopèdia. L'experiència de dos cursos implementant el nou pla d'estudis de Logopèdia fa que s'hagin introduït millores pensant sobretot en l'exercici de la professió. Així trobaràs la possibilitat de cursar durant el 4art curs un itinerari que desenvoluparà les teves competències per intervenir en l'àmbit educatiu (menció) i en l'àmbit clínic (menció).
Els estudis de Psicologia posen en marxa el curs 3er i 4art del nou Pla d'estudis i ho fan introduint assignatures noves i diferents d'altres anys: Pràctiques integrades i Pràcticum de 3r. A més, es programen, en l'últim curs, 6 mencions que corresponen a àmbits d'actuació diferents, amb les seves corresponents pràctiques clíniques en 3 d'aquestes mencions.

En nom de l'equip de Deganat de la Facultat de Psicologia, i de tot el professorat i personal d'administració i serveis, us animem a una lectura intensiva de la guia i un profitós curs 2011-2012.

1.La Facultat

2. Els Estudis