A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Adaptacions nous graus  Adaptació grau en psicologia

Informació sobre el procés d'adaptació als nous Graus

Trobareu aquí informació sobre allò que cal fer per passar de les antigues titulacions de Llicenciat en Psicologia o Diplomat en Logopèdia als nous Graus.
 Adaptació Grau en Psicologia
Adaptació Grau en Logopèdia

Els següents documents presenten els processos d'implantació del Grau en Psicologia i d'extinció de la Llicenciatura.

Tots els estudiants de la llicenciatura en Psicologia teniu la possibilitat de sol·licitar l'adaptació al Grau en Psicologia. El calendari per sol·licitar-ho és el següent:

De l'1 de juny al 6 de juliol de 2012 a la Gestió Acadèmica de la Facultat.

Simulador d'adaptacions

Teniu un simulador d'adaptacions a la vostra disposició on trobareu informació sobre:

-Assignatures reconegudes al Grau: Distribució per cursos i valor en crèdits.

-Assignatures pendents de cursar al Grau: Distribució per cursos i valor en crèdits.

Podeu accedir al simulador d'adaptacions amb el vostre vostre NIU i contrasenya, a  l'adreça següent:

Docència alternativa

A partir del curs acadèmic 2011-2012, els estudiants que cursen la Llicenciatura en Psicologia no gaudeixen d'una docència específica per ells, sinó que assisteixen a la docència que s'imparteix als alumnes que cursen el Grau en Psicologia. Aquest tipus de docència s'anomena docència alternativa.

Les equivalències entre les assignatures de la llicenciatura i les assignatures del grau són les que s'estableixen a  la Taula d'adaptacions. Aquesta taula és la que s'aplica als estudiants que demanen la seva equiparació als estudis de grau  o als alumnes que es veuen obligats a equiparar-se  pel procés d'extinció de la llicenciatura. Els estudiants de la llicenciatura utilitzen aquesta informació per saber en quines aules i en quines assignatures han de rebre la docència alternativa de les assignatures que han matriculat.

Important:

• Cal tenir present que els estudiants de Llicenciatura que en finalitzar el curs 2011/12 tinguin assignatures de primer curs pendents de superar, s'hauran d'adaptar obligatòriament al Grau
  • Els estudiants de Llicenciatura que encara no hagin superat l'assignatura 26923-Psicologia de l'Educació, han de tenir present que també hauran de matricular l'assignatura 26925-Teories i Models de l'Aprenentatge Escolar.

Documents relacionats amb l'adaptació al Grau en Psicologia:

Dossier Informatiu: Taula d'adaptacions (pdf: 0,06 MB)
Powerpoint informació adaptació al Grau (juny 2012) (vnd.ms-powerpoint: 0,9 MB)
Preguntes més freqüents: Extinció Llicenciatura (pdf: 0,02 MB)
Sol.licitud Adaptació al Grau (msword: 0,1 MB)
Resolució de sol·licituds d'adaptació al Grau de Psicologia 2011 (pdf: 0,6 MB)
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona