Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  La facultat  Eleccions junta facultat (2013)

ELECCIONS JUNTA DE FACULTAT 2013

La degana per acord de la Junta Electoral de la Facultat reunida amb data 10 d’abril de 2013 ha convocat eleccions per a la renovació dels membres de la Junta de Facultat. Les eleccions es desenvoluparan únicament pel sistema de votació electrònica els dies 6 i 7 de maig de 2013 (Resolució de la degana .pdf).

En aquestes eleccions es renovaran els membres electes representants de tres sectors electorals: el sector B (personal acadèmic contractat i personal investigador en formació que exerceixi funcions de docència), el sector C (estudiants de grau i postgrau) i el sector D (Personal d’Administració Serveis).

CENSOS ELECTORALS

Sector A. La totalitat del sector A (professorat doctor amb vinculació permanent a la Universitat) és membre nat de la Junta de Facultat, però cal que verifiqui el cens atès que el nombre de membres d'aquest sector condiciona el nombre de representants de la resta de sectors.
Sector B.
Personal acadèmic contractat i personal investigador en formació que exerceixi funcions de docència.
Sector C
.
Estudiants de grau i postgrau.
Sector D. Personal d’Administració Serveis

El sens definitiu es pot consultar al següent enllaç.

CANDIDATURES

Presentació: del 16 al 22 d'abril
Provisionals: 23 d'abril
Reclamacions: del 23 al 25 d'abril
Definitives: 26 d'abril

Model normalitzat de candidatura (.pdf)

Proclamació provisional de candidatures del Sector B (.pdf)
Proclamació provisional de candidatures del Sector C (.pdf)
Proclamació provisional de candidatures del Sector D (.pdf)

Les reclamacions de candidatures es presenten al Deganat.

El període per presentar reclamacions a la proclamació provisional de candidatures finalitza el 25/04/13 a les 15 h.

VOTACIÓ

El vot electrònic es podrà efectuar a partir del dilluns 6 de maig a les 10 h fins el dimarts 7 de maig a les 16 h.

Accés votació electrònica

RESULTATS

Provisionals: 7 de maig
Reclamacions: del 8 al 9 de maig
Definitius: 10 de maig

Totes les reclamacions previstes en el calendari electoral s'han d'adreçar per escrit a la Junta Electoral de la Facultat i es poden presentar al Deganat de la Facultat de Psicologia.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona