Intranet Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Adaptació de diplomatura i llicenciatura a grau  Adaptació grau en logopèdia

Informació sobre el procés d'adaptació als nous Graus

Trobareu aquí informació sobre allò que cal fer per passar de les antigues titulacions de Llicenciat en Psicologia o Diplomat en Logopèdia als nous Graus.
Adaptació Grau en Psicologia
 Adaptació Grau en Logopèdia
Procés Reforma Plans d'Estudis

Els següents documents presenten els processos d'implantació del Grau en Logopèdia i d'extinció de la Diplomatura.

El pla d'estudis de Diplomatura en Logopèdia ja està extingit. Per tant, el curs 2014/15 només s'impartirà docència en Grau en Logopèdia.

Aquells estudiants que tinguin estudis de Diplomatura en Logopèdia no finalitzats i es vulguin reincorporar per tal de finalitzar-los, hauran de sol·licitar l'adaptació al Grau en Logopèdia. El calendari per fer-ho és el següent:

Del 2 de juny al 4 de juliol de 2014 a la Gestió Acadèmica de la Facultat.

Les equivalències entre les assignatures de la diplomatura i les assignatures del grau són les que s'estableixen a  la Taula d'adaptacions. Aquesta taula és la que s'aplica als estudiants que demanen la seva equiparació als estudis de grau  o als estudiants que es veuen obligats a equiparar-se  pel procés d'extinció de la diplomatura.

Documents relacionats amb l'adaptació al Grau en Logopèdia:

Pla d'Estudis Grau Logopèdia (pdf: 0,1 MB)
Taula d'equiparacions de Logopèdia (pdf: 0,1 MB)
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona