Notícies Agenda
Cerimònia de lliurament del XV PREMI DE TRADUCCIÓ GIOVANNI PONTIERO
Ramón Llull 22.10.2015 Estudis  -  El Centro de Língua Portuguesa / Instituto Camões de Barcelona i la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la UAB us conviden a la cerimònia de lliurament del XV Premi de Traducció Giovanni Pontiero.
La Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Centro de Língua Portuguesa / Instituto Camões de Barcelona tenen el plaer de convidar a tots els professors i alumnes de la UAB, així com al públic en general, a la cerimònia de lliurament del XVè Premi de Traducció Giovanni Pontiero.

L’acte, que donarà a conèixer el guanyador o guanyadora del Premi, tindrà lloc el proper dia 29 d’octubre, a les 12.00 h, a l’aula 004 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la UAB i hi assistiran el vicerector de Relacions Internacionals de la UAB, Dr. Lluís Quintana; la degana de la Facultat Traducció i d’Interpretació, Dra. Laura Santamaria; la coordinadora d’EPE (Ensenyament del Portuguès a l’Estranger) a Espanya i Andorra i agregada per a assumptes d’educació de l’Instituto Camões I. P., Dra. Filipa Soares; i el cònsol general de Portugal a Barcelona, Dr. Paulo Teles da Gama.

La personalitat convidada en la present edició és el poeta portuguès Nuno Júdice. En l’acte també hi haurà una actuació musical a càrrec de Mariona Roca.

En l’edició d’enguany, hi han participat un total de 3 traduccions al català d’obres literàries escrites originalment en llengua portuguesa.

El guanyador o la guanyadora d’aquesta edició, el nom del qual es donarà a conèixer en la cerimònia de lliurament del premi, rebrà un xec per valor de 6.000 euros.
Anar a Notícies
Arxiu de notícies