Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/101767
Avaluant l'eficàcia de la formació basada en noves tecnologies
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)

Data: 2012
Resum: L'eficàcia de la formació de treballadors d'empreses espanyoles basat en la utilització de noves tecnologies, o eLearning, davant del clàssic aprenentatge presencial, ha estat avaluat per un grup d'investigadors de la UAB, que a més ha creat un model per a l'avaluació general de la transferència de formació. Aquesta recerca sembla indicar que el més adequat seria combinar els dos recursos i no centrar-se únicament en la formació eLearning, que hauria de ser utilitzada de forma més responsable i racional pels responsables de les empreses.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, octubre 2012, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 71.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Eficàcia de la Formació (EFI)
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-12-03, darrera modificació el 2016-11-29



   Favorit i Compartir