Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/102048
La construcción de la identidad del consumidor postmoderno, mediante el consumo simbólico
Vidal Portés, Eduard
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012
Descripció: 143 p.
Resum: La intención del presente trabajo es abordar cómo el consumidor postmoderno afronta la construcción de la identidada través del consumo simbólico y constatar las diversas estrategias que adoptapara progresar en la arquitectura de su identidad. El objeto de estudio de esta investigación se centra en la figura del individuo como CONSUMIDOR postmoderno y cómo utiliza el consumo simbólico para aportar significados coherentes y útiles para reflejar su sentido de identidad.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Consumidors, Comportament dels ; Consumidors - psicologia

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/203930


143 p, 6.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2012-12-11, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir