Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/102811
El context social i cultural de la persuasió de massa
Merton, Robert K.
Gimeno Torrent, Xavier trad.

Data: 2013
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Papers : revista de sociologia, Vol. 98, Núm. 1 (gener-març 2013) , p. 183-207, ISSN 0210-2862

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Papers/article/view/263731
Adreça original: http://papers.uab.cat/article/view/v98-n1-merton
DOI: 10.5565/rev/papers/v98n1.509


25 p, 205.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-01-10, darrera modificació el 2017-06-30



   Favorit i Compartir