Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/104349
Una experiència de "paga el que vulguis"
León Medina, Francisco José (Universitat de Girona)
Tena, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Sociologia Analítica i Disseny Institucional (GSADI))
Noguera, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Sociologia Analítica i Disseny Institucional (GSADI))
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia

Data: 2013
Resum: En els darrers anys s'estan popularitzant arreu del món les experiències de “paga el que vulguis”: un sistema en el que els consumidors decideixen lliurement quant volen pagar per un producte o servei ofert al mercat (incloent-hi la possibilitat de no pagar). Investigadors de la UAB i de la UdG han analitzat empíricament una d'aquestes experiències: El Trato de l'agència de viatges Atrápalo. Els resultats mostren que una majoria dels clients va realitzar pagaments pels serveis gaudits, tot i que d'uns imports modestos. A diferència d'altres experiències profitoses de “paga el que vulguis”, amb El Trato només es va ingressar el 5% del preu de mercat del conjunt de productes oferts. Els investigadors expliquen aquest fet per la forma en que es va presentar la campanya.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, febrer 2013, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 36.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-03-05, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir