Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/104355
La complexitat de l'aprenentatge dels temps verbals
Torralba Rosselló, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials)

Data: 2013
Resum: Aquesta tesi doctoral, llegida a la Facultat de Ciències de l'Educació, en el Departament de Didàctica de la llengua i la literatura, ha aprofundit en el coneixement sobre la temporalitat lingüística i els temps verbals en els alumnes de quart i sisè curs de primària. A l’estudi s’analitzen tres tipus de dades diferents: els llibres de text, el treball dels alumnes dins l’àmbit escolar i diverses entrevistes a aquests alumnes. La tesi de Mireia Torralba mostra la complexitat de l’aprenentatge dels temps verbals i les dificultats dels alumnes en la integració dels diferents elements de la temporalitat lingüística. Aquesta recerca s'emmarca dins de la línia de recerca que el Grup Greal està duent a terme sobre l’ensenyament reflexiu de la gramàtica.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, febrer 2013, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 52.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-03-05, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir