Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1050
La relación personal en el tratamiento de la diversidad
Canevaro, Andrea

Data: 1998
Resum: El autor centra su aportación en diferentes características de los organismos vivos, para incorporarlas a las perspectivas interpretativas y operativas, y de los métodos actuales de intervención educativa. En el texto también se trata el enfoque positivo desde la dimensión técnica y no «voluntarista», teniendo en cuenta que los especialistas que adoptan la perspectiva del enfoque positivo dan mucha importancia al tema de la calidad de vida.
Resum: L'autor centra la seva aportació en diferents característiques dels organismes vius, per incorporar- les a les perspectives interpretatives i operatives, i dels mètodes actuals d'intervenció educativa. Al text també es tracta l'enfocament positiu des de la seva dimensió tècnica i no «voluntarista», tenint en compte que els especialistes que adopten la perspectiva de l'enfocament positiu donen molta importància al tema de la qualitat de vida.
Resum: The author focuses on the different characteristics of the alive organisms in order to include them into the interpretative and operative views of the current methods of educational intervention. He also deals with the positive focus, from the technical and «no voluntary» dimension, taking into account that those specialists having this kind of view do emphasize a lot on the quality of life issue.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: organismo vivo ; intervención educativa ; relación personal ; organisme viu ; intervenció educativa ; relació personal ; alive organism ; educational intervention ; personal relationships
Publicat a: Educar, N. 22-23 (1998) , p. 37-54, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20681


18 p, 78.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir