Disruption management
Arias Melià, Pol
Guimarans Serrano, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2013
Descripció: 39 p.
Resum: The main objective of this project is to model the ARP (Aircraft Recovery Problem) from a constraint programming (CP) point of view. The information required for this project is extracted from previous papers that cope with the problem using heuristics, metaheuristics or using network-models. Also, two scenarios will be tested to verify that the implementation is correct.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Màster en Gestió Aeronàutica [4313785]
Col·lecció: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Gestió Aeronàutica
Pla d'estudis: Grau en Gestió Aeronàutica [829]
Document: Treball final de grau
Matèria: Aeroports Direcció i administració



39 p, 791.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2013-03-25, darrera modificació el 2025-07-13



   Favorit i Compartir