Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/105975
Disruption management
Arias Melià, Pol
Guimarans Serrano, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2013
Descripció: 39 p.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]
Titulació: Gestió aeronàutica [2501233]
Resum: The main objective of this project is to model the ARP (Aircraft Recovery Problem) from a constraint programming (CP) point of view. The information required for this project is extracted from previous papers that cope with the problem using heuristics, metaheuristics or using network-models. Also, two scenarios will be tested to verify that the implementation is correct.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: bachelorThesis
Matèria: Aeroports Direcció i administració

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/208680


39 p, 791.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Gestió Aeronàutica. PFC
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2013-03-25, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir