Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/105994
Per què no hi ha dones creatives treballant en publicitat?
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Grow, Jean
Broyles, Sheri J.

Data: 2013
Resum: Un investigador del GRP (Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la UAB i l'ICTA) ha dut a terme, conjuntament amb la Marquette University i la University of North Texas, les dues dels Estats Units, un estudi sobre l’absència de dones creatives a les agències de publicitat. Els resultats mostren l’existència d’una cultura masculina als departaments creatius de les agències de publicitat, tant a Espanya com als Estats Units. Les dades també suggereixen que aquest entorn, vinculat a la cultura del gènere, pot ser un fenomen global, i que pot afectar negativament al procés creatiu i a la mobilitat laboral de les dones. Aquest estudi posa de manifest la conveniència d'implantar polítiques que promoguin la presència de nou talent femení als departaments creatius de les agències de publicitat.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Matèria: Publicitat
Publicat a: UAB divulga, març 2013, p. 1-1, ISSN 2014-6388



1 p, 39.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-04-03, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir