Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106264
Processament i eficàcia de les formes noves (formats no convencionals) de publicitat televisiva
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Data: 2010
Descripció: 190 pag.
Nota: Estudi finançat en el marc de les VI Convocatòria per a la concessió d'ajuts a projectes de recerca sobre comunicació audiovisual del Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Nota: Amb la col·laboració de: Anna Valli i Anna Astals. Altres col·laboradors: Dra. M. T. Mas, Dr. Santiago Estaún, Alexander Padilla, Sonia Jaén, Silvia Giménez, Susana Jiménez i Oriol Bosch
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: report
Matèria: Publicitat per televisió ; Publicitat no convencional ; Televisió ; Publicitat ; Nous formats

Adreça alternativa: http://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/estudis_recerca/Processament_i_eficacia_de_les_noves_formes_de_publicitat_TV.pdf


190 p, 4.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2013-04-17, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir