Processament i eficàcia de les formes noves (formats no convencionals) de publicitat televisiva
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Data: 2010
Descripció: 190 pag.
Nota: Estudi finançat en el marc de les VI Convocatòria per a la concessió d'ajuts a projectes de recerca sobre comunicació audiovisual del Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Nota: Amb la col·laboració de: Anna Valli i Anna Astals. Altres col·laboradors: Dra. M. T. Mas, Dr. Santiago Estaún, Alexander Padilla, Sonia Jaén, Silvia Giménez, Susana Jiménez i Oriol Bosch
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Informe
Matèria: Publicitat per televisió ; Publicitat no convencional ; Televisió ; Publicitat ; Nous formats



190 p, 4.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2013-04-17, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir