Processament i eficàcia de les formes noves (formats no convencionals) de publicitat televisiva
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Date: 2010
Description: 190 pag.
Note: Estudi finançat en el marc de les VI Convocatòria per a la concessió d'ajuts a projectes de recerca sobre comunicació audiovisual del Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Note: Amb la col·laboració de: Anna Valli i Anna Astals. Altres col·laboradors: Dra. M. T. Mas, Dr. Santiago Estaún, Alexander Padilla, Sonia Jaén, Silvia Giménez, Susana Jiménez i Oriol Bosch
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Informe
Subject: Publicitat per televisió ; Publicitat no convencional ; Televisió ; Publicitat ; Nous formats



190 p, 4.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Research literature > Studies

 Record created 2013-04-17, last modified 2022-09-04



   Favorit i Compartir