Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106299
Comunicación y alegaciones de salud en los lácteos funcionales : análisis de casos de la comunicación corporativa en las webs y la publicidad televisiva
Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vinyals Corney, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2005
Descripció: 286 pag.
Resum: Analitza els webs corporatius i els anuncis televisius que promouen els productes làctics funcionals, el sector més important en innovació i venda dins del mercat dels aliments funcionals. Estudi de les al·legacions que es fan servir per promocionar-los.
Nota: Estudi finançat en el marc de la I convocatòria per a la concessió d'ajuts a projectes de recerca sobre comunicació audiovisual del Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: report
Matèria: Publicitat per televisió ; Imatge corporativa ; Publicitat - Productes lactis ; Web corporativa ; Anuncios ; Televisión ; Productos lácteos ; Derivados lácteos ; Alegaciones ; Marketing

Adreça original: http://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/estudis_recerca/lacteosfuncionales.pdf


286 p, 765.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2013-04-19, darrera modificació el 2017-01-09



   Favorit i Compartir