Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1063
La autoevaluación de los equipos docentes, una estrategia de mejora cualitativa de la escuela
Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 1999
Resum: Después de someter a revisión los conceptos de calidad de la enseñanza, de autonomía docente y de analizar los presupuestos de las principales orientaciones en las estrategias de mejora de la escuela, el texto presenta una estrategia fundada en un enfoque deliberativo y que se enmarca en la orden que regula la evaluación de centros en Cataluña.
Resum: Després de sotmetre a revisió els conceptes de qualitat i d'autonomia docent i analitzar els pressupòsits de les principals orientacions en les estratègies de millora de l'escola, el text presenta una estratègia desenvolupada a Catalunya, fonamentada en un enfocament deliberatiu i emmarcada en l'ordre que regula l'avaluació de centres.
Resum: After an analysis of concepts such as education's quality or teacher's authonomy, and further revision of the main bases of the current improvement school strategies, the text offers a particular strategy, built and focused upon deliberation, which have been adopted by law by the catalan educative administration, to be developped in primary and secondary schools.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: calidad, profesionalidad, autonomía docente, estrategias de mejora educa-tiva, ; autoevaluación de equipos docentes. ; qualitat ; professionalitat ; autonomia docent ; estratègies de millora educativa ; autoavaluació d'equips docents ; quality ; professionalism ; teacher's authonomy ; educative improvement strategies ; teacher's selfevaluation
Publicat a: Educar, N. 24 (1999) , p. 71-87, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20704


17 p, 108.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir