Google Scholar: citations
Seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la interacció llum-matèria a secundària
Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Date: 2013
Abstract: Aquest article descriu una seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d'una sessió contextualitzada al voltant de l'efecte d'hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l'espectroscòpia IR.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Radiació electromagnètica ; IR ; Efecte d'hivernacle ; Espectre d'absorció ; Aprenentatge amb TIC
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 2-8, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n24-rios-pinto
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263946
DOI: 10.5565/rev/ciencies.96


7 p, 632.5 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2013-04-19, last modified 2022-11-14



   Favorit i Compartir