El boom de la comunicación en español en Estados Unidos
Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2007
Resum: Los medios de comunicación en español en EEUU viven un periodo expansivo. Este Cuaderno Central propone suministrar un mapa sobre el estado del arte de la comunicación hispana, así como algunas claves que nos permitan interpretar la trascendencia de un fenómeno que atrae más atención de inversores y políticos que de estudiosos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Medios de comunicación en español ; Estados Unidos de América
Publicat a: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 70 (Enero-marzo 2007) , p. 46-48, ISSN 0213-084X

Adreça alternativa: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2264422


8 p, 245.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-04-26, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir