Multimèdia : llums i ombres d'un sector estratègic
Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Fecha: 2003
Resumen: La indústria multimèdia ha arrossegat una absència de definició, una manca d'acotació i un desenvolupament peculiar, que no li ha permès assolir, al llarg dels diferents períodes, un estatut d'igualtat en el conjunt de les indústries culturals. Els productes multimèdia absorbeixen els coneixements previs de les diferents indústries culturals i aquestes coincidències en el procés de producció s'han considerat molts cops com una senzilla readaptació de continguts preexistents i no han ajudat al seu desenvolupament particular. Peculiaritats que han dificultat la seva consideració com a indústria autònoma amb característiques.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; Versió publicada
Materia: Indústria multimèdia ; Catalunya ; Espanya
Publicado en: Quaderns del CAC, Núm. 15 (Gener-abril 2003) , p. 13-20, ISSN 2014-2242



8 p, 77.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2013-05-15, última modificación el 2022-02-13



   Favorit i Compartir