El futuro controvertido de las agencias de publicidad
Perona Páez, Juan José

Data: 2002
Resum: Obra ressenyada: R. LÓPEZ LITA, Las agencias de publicidad: evolución y posicionamiento futuro. Castelló : Universitat Jaume I, 2001.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 53 (Octubre-diciembre 2002) , p. 124-127, ISSN 0213-084X



3 p, 31.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2013-05-16, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir