Contenidos y servicios para la televisión digital
Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2010
Resum: Pese a los pronósticos de múltiples gurús que la realidad desmiente, la televisión no sólo no ha muerto frente a Internet, sino que se revitaliza en su articulación con las nuevas redes y soportes. Pero la televisión digital trae consigo profundas transformaciones en la oferta y en los usos sociales, articulándose con Internet en combinaciones diversas.
Resum: The predictions about television from all the gurus have been proven false by reality: Not only has television survived the impact of Internet, it has even revitalized itself through new networks and supports. It is true, however, that digital TV has brought with it extensive transformations in the selection available as well as TV's social uses, as it is based on Internet with multiple combinations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i la universitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Publicitat per Internet ; Televisió digital ; Internet ; Televisión digital ; Digital TV ; Publicidad interactiva
Publicat a: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 84 (Julio-Septiembre 2010) , p. 1-6, ISSN 0213-084X



6 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-06-03, darrera modificació el 2023-06-07



   Favorit i Compartir