Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/107321
Caracterización y evolución de los modelos de enseñanza de la argumentación en clase de ciencias en la educación primaria
Ruiz Ortega, Francisco Javier

Data: 2013
Resum: Tesi presentada el 29 de octubre de 2012 a la Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; altres ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 281-281, ISSN 0212-4521



1 p, 68.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias

 Registre creat el 2013-06-21, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir