Google Scholar: cites
Anàlisi de l'aplicació d'una activitat contextualitzada sobre una força no constant: un salt de bungee segur
Herreras Blanco, Luisa (INS Guillem de Berguedà (Berga))
Olivella Busoms, Josep (INS Llobregat (Sallent))

Data: 2013
Resum: Aquest article descriu una activitat basada en un cicle d'ensenyament-aprenentatge per estudiar la força elàstica d'una corda utilitzant eines TIC. També analitza les dificultats trobades per l'alumnat i el professorat durant la seva aplicació. Es tracta d'una seqüència que fa servir el context d'un salt de bungee per introduir aquesta interacció no constant en secundària.
Resum: This paper describes an activity based on a teaching-learning cycle to study the elastic force of a rope using ICT tools. Students and teachers difficulties identified during its appli-cation are also presented. The sequence uses the context of a bungee jump for introduc-ing this no-constant interaction in high school.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Llei de Hooke ; Elasticitat ; Aprenentatge amb TIC ; Ciència contextualitzada ; Hooke's law ; Elasticity ; Learning with ICT ; Science in context
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 2-9, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n25-herreras-olivella
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/266300
DOI: 10.5565/rev/ciencies.87


8 p, 710.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-06-26, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir