Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/107641
El marketing político revela su papel fundamental en la actualidad
Parés i Maicas, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Data: 2002
Resum: Obra ressenyada: Raúl TREJO DELARBRE, Mediocracia sin mediaciones: prensa, televisión y elecciones. México DF: Ediciones Cal y Arena, 2001.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Publicat a: Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 52 (Julio-Septiembre 2002) , p. 118-119, ISSN 0213-084X



2 p, 21.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2013-06-28, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir