Gabinets de Premsa i Comunicació [103121]
Recoder, Maria Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: Els principals objectius que es proposa aquesta assignatura són els següents. - Conèixer la rellevància dels Gabinets de Comunicació per a la difusió de l'activitat que desenvolupen les Organitzacions a l'exterior però també dins del propi organisme, per als seus treballadors. - Conèixer l'estructura estàndard d'un Gabinet de Comunicació, per si se n'ha de crear un o integrar-s'hi per formar part de la plantilla. - Aprendre els sistemes de difusió de la informació, interna i externa, dels Gabinets de comunicació i dominar-ne les tècniques (redacció, preparació d'actes, creació d'agenda, etc. ). - Saber quins són els elements a tenir en compte per a l'elaboració d'un pla de comunicació. - Tenir elements de judici per saber gestionar les crisis informatives de la Organització. - Valorar l'ètica de la comunicació, la deontologia periodística i les relacions professionals entre els Gabinets de Comunicació i els seus públics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 109.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-01, darrera modificació el 2024-04-19



   Favorit i Compartir