Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/108251
Llengües i aprenentatge [102075]
Ribas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013-14
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita i la literatura a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. Els objectius formatius de l'assignatura, que està previst que s'assoleixin a través d'un procés d'interacció entre alumnes i professors, són: - Aprendre a dissenyar i gestionar entorns, activitats i materials per a l'aula que fomentin l'aprenentatge de la llengua escrita, de la literatura i dels continguts de reflexió sobre la llengua fonamentalment als cicles mitjà i superior de primària. - Conèixer els fonaments teòrics de la didàctica de la llengua i de la literatura i de les ciències afins, que permeten explicar els fenòmens que tenen lloc a l'aula i fer propostes d'innovació per millorar l'aprenentatge en aquests àmbits. - Desenvolupar una actitud reflexiva i indagatòria que permeti detectar punts forts i punts febles en les propostes d'ensenyament i que permeti integrar el treball dels diferents continguts en unitats amb sentit per als infants.
Llengua: Català



6 p, 112.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-05, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir