Anàlisi Empresarial i Dissenys Organitzatius [102313]
Ortín Ángel, Pedro 1968
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: Traslladar les principals reflexions de l'economia sobre com el disseny de les organitzacions empresarials poden afectar a la seva capacitat de crear de valor i per tant a la seva competitivitat. El que es persegueix es que al final del curs l'alumne sigui capaç de: 1. Identificar els principals elements o variables de disseny organitzatiu. 2. Analitzar com aquests elements afecten a la capacitat de crear valor de la empresa i per tant a la seva competitivitat. 3. Identificar els principals factors externs que condicionen aquesta relació entre disseny organitzatiu i competitivitat. 4. Comprendre les interrelacions entre les diferents variables del disseny organitzatiu.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Economia [2501573]
Document: Objecte d'aprenentatge



5 p, 106.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-05, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir