Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/108541
Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088]
Lopez Simo, Victor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013-14
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: El treball experimental juga un paper molt important en l'educació científica a primària, ja que és l'espai on els infants s'inicien en la observació i estudi del món natural, desenvolupen les seves competències i s'inicien en la seva alfabetització científica. L'assignatura Laboratori i virtualitat t'ajudarà a reflexionar entorn l'espai que ocupa el treball experimental dins de l'educació científica a Primària i et permetrà conèixer diversitat de recursos TIC que es poden utilitzar per enriquir aquest treball. Per ajudar-te a construir el perfil competencial de mestre de ciències l'assignatura s'estructura al voltant dels següents objectius: Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. ). Comprendre les característiques del treball experimental dins l'Educació Primària i la forma com aquest es pot recolzar amb diferents TIC. Incorporar les TIC en la seva activitat científica escolar, integrant-les de forma transversal en la seva planificació docent. Identificar els aspectes didàctics positius i negatius de cada TIC. Aportar reflexions entorn als canvis didàctics que suposa introduir les noves tecnologies a l'Educació Primària. Adquirir criteris per seleccionar, utilitzar i dissenyar entorns virtuals afavoridors de l'educació científica i de les seves habilitats (exploració, observació, classificació, predicció, control de variables, etc. ).
Llengua: Català



4 p, 108.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir