Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/108553
Màrqueting [102138]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Titulació: Comptabilitat i Finances [2501231]
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Comptabilitat i Finances perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Una formació en gestió comercial és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Comptabilitat i Finances dirigida a entitats financeres (Bancs i Caixes), empreses i/o organitzacions empresarials de diferents tipos. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Màrqueting és una assignatura obligatòria de segon curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions. La asignatura de marketing representa una materia básica dentro de los estudios en Contabilidad y Finanzas porque forma al estudiante en aspectos fundamentales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. Una formación en gestión comercial es imprescindible para una correcta inserción laboral de un graduado en Contabilidad y Finanzas dirigida a entidades financieras (Bancos y Cajas), empresas y/o organizaciones empresariales de todo tipo. En cualquier situación el estudiante deberá disponer de una visión amplia de la 1 Màrqueting 2013 - 2014 empresariales de todo tipo. En cualquier situación el estudiante deberá disponer de una visión amplia de la gestión empresarial para poder llevar a cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Marketing es una asignatura obligatoria de segundo curso donde el estudiante previamente ya ha adquirido unos conocimientos básicos de empresa. Esta asignatura proporciona al estudiante una formación integral en el ámbito del marketing, desarrollando los conocimientos básicos y las competencias propias de esta área empresarial. Los objetivos son: 1. Comprender la problemática comercial de la empresa dentro de un contexto general. 2. Adquirir la capacidad del análisis comercial y de las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración de un plan de marketing. 3. Identificar los diferentes agentes que participan en la actividad comercial de cualquier organización empresarial, examinando las relaciones existentes entre los mismos. 4. Desarrollar una visión integral de la función comercial y de su especificidad dentro de una organización.
Llengua: Català



5 p, 105.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir